tisdag 14 juni 2011

Våra musiksmaker och favoritband- sångare/sångerskor! :)

Amanda - Jag har lite blandad musik smak, jag gillar både lite rock, pop, soul m.m.
Mina favoritband är The Script, OneRepublik, paramore, All time row, Sing it loud, my chemical romance.
Mina favorit sångerskor/sångare är Marie Digby, Beyoncé, Rihanna, Jessie J.
Kommer inte på fler band, sångerskor/sångare, skriver mer när jag kommer på!^^

Sofia - Jag är mest mot den rockiga sidan (helst på högst volym), fastän jag också tycker om Beyoncé, och flera andra liknande. c:
Mina favvoband är My chemical romance, Fall out boy, All time low, Paramore och fleera andra, kan inte komma på fler (typiskt mig) ^^
En av mina favvo saker att göra är att leta upp bra sångerskor/sångare på Youtube :) Jag har hittat två favoriter som jag följer dagligen; Marie Digby och Christina Grimmie :)
Sitter just nu och lyssnar på MCR c:

Puss, ha det bra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar